יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך
 שווה עיון:
לצאת עם משתמט?

 
שאל את הרב - שאלות ותשובות ביהדות ובהלכה
דף הבית » שאל את הרב - שאלות ותשובות ביהדות ובהלכה » לשון הרע על עסק
 


» לצפייה בתשובות הרבנית שולמית בן שעיה
חיפוש
» מתקדם

 תגיות
   7 נקיים    אבות    אזכרה    אינטרנט    אירוח שבת    אירוסין    אישה    אישות    אישות ומשפחה    אמונה    אתרוג    בגידה    בחורה    בינו לבינה    בית    בית כנסת    בית מדרש    בית ספר    בעל    בר מצווה    ברית מילה    ברכה    ברכות    ברכות הנהנין    ברכות השחר    ברכת החמה    ברכת הלבנה    ברכת המזון    ברכת כהנים    בשר וחלב    בשרי    בת מצווה    גזל    גיור    גירושין    גניזה    גשם    דבר תורה    דברי תורה    דגים    דעות    דתי    הדלקה    הדלקת נרות    הוראה ותלמוד תורה    הורדות    הורדת שירים    החזר מס    היחיד והחברה
 אינדקס נושאים
 
» אינדקס נושאים ותגיות

לשון הרע על עסק

מתוך: חברה » לשון הרע ורכילות פורסם בכ"ח באייר התשע"ז
שלום כבוד הרב

האם מותר לי לפרסם (בפייסבוק וברשתות חברתיות) מקרה שקרה לי עם עסק בו נעשה לי עוול, כדי להזהיר אנשים אחרים מלקנות שם ?

תודה


התשובה:
צריך להכיר את המקרה כדי להשיב. איסור לשון הרע הוא חמור מאד וקשה מאד להקל בו.
 
כתוב תגובה
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
הנך מוזמן להגיב על לשון הרע על עסק
*שם:
  דוא''ל:
האם לפרסם את כתובת המייל בתגובה
*כותרת:
*תוכן:

אימות תווים:
 
רשימת התגובות  
פרטי המקרה - שירלי, 24/05/2017
קניתי מוצר דרך האנטרנט, יום למחרת קיבלתי אישור שהעסקה התבצעה. 11 ימים אח״כ פניתי למוכרת ואמרתי שהמוצר עוד לא הגיע, היא אמרה לי שהמוצר היה חסר במלאי ועוד לא נשלח, שהיא תשלח אותו למחרת. כעבור כמה ימים הגיע המוצר. המוצר היה פגום מדובר בכובע, כיסוי ראש, שהיה במידת ילדים ולא מתאים לראש של אשה מבחינת גודל, פניתי למוכרת באותו יום, מכאן התחילה התכתבות שנמשכה הרבה זמן מאחר והמוכרת ענתה לאחר כמה ימים על כל הודעה. בסופה הוחלט שאשלח לה את המוצר הפגום חזרה, כאשר היא אמרה ש״תפצה״ אותי על דמי המשלוח האלה. ביקשתי כמה פעמים שישמרו לי כיסוי אחר שרציתי במקום ובדיעבד התגלה שהם לא שמרו ולא היה לי במה להחליף את הכיסוי הפגום. כעת היא מסרבת להחזיר לי את כספי בטענה שביטול עסקה אפשר רק עד שבוע מהקניה, המוצר אפילו עוד לא נשלח אלי בשבוע שמאז הקניה ומוכנה רק לפצות אותי בכובע אחר, שעברתי עליהם אחד אחד ולא מצאתי אחד שאני רוצה. מה גם שעם דמי המשלוח הנוספים יצא שהוצאתי סכום שלא התכוונתי להוציא על כיסוי ראש. פניתי למועצה לצרכנות והבנתי שהם לא מטפלים בסכומים כאלה. פניתי גם אליה שוב ושוב, אין עם מי לדבר. הענין נמשך חודשיים והתקוה שלי שאם אפרסם את זה בפייסבוק היא תחזיר לי את כספי... האם במקרה כזה מותר לפרסם? מה גם שלדעתי צריך להזהיר אנשים משירות כזה...
תודה רבה וסליחה על האורך
צרכנות
צריך להתרות בהם תחילה שזה מה שאתם עומדים לעשות, ואם לא הגיבו מותר.

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines