יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך

שאל את הרב
רבני שו"ת מורשת המשיבים בענייני משפחה, זוגיות, חינוך ילדים, פוריות ועוד
ברית מילה
הרב אברהם יוסף,
(19/03/2024 , ט' באדר ב התשפ"ד)
שנה מעוברת
הרב אברהם יוסף,
(22/02/2024 , י"ג באדר א התשפ"ד)
בחירת שם לבן
הרב אברהם יוסף,
(20/02/2024 , י"א באדר א התשפ"ד)
סתירת דברי אביו
הרב אברהם יוסף,
(12/02/2024 , ג' באדר א התשפ"ד)
כיסוי ראש לאשה מאורסת
הרב אברהם יוסף,
(01/02/2024 , כ"ב בשבט התשפ"ד)
שאל את הרב | לרשימה המלאה

משפחה

דף הבית » משפחה » חדש על המדף » חודש החופש הגדול הגיע





חודש החופש הגדול הגיע


14/08/2020
החודש הזה הוא חודש שאנחנו מצפים לו כל השנה וקובעים את כל הכיופים, השנה זה יהיה קצת אחרת אבל לא פחות מהנה
השנה נראה שהכל נמצא תחת הכותרת של הקורונה, גם החופשה והנופש של חודש אוגוסט, אז איך מוציאים את המירב?

הזדמנות אחרונה לפעילות מתנת טיפוח

עוד לא עוקבים?

חודש אוגוסט כבר בעיצומו, מה שאומר שהקייטנות מסתיימות בהדרגה. השנה המצב לא היה אופטימלי, ולמרות שיש לי הרבה השגות, אני גם מעריכה את הקושי העצום עימו נאלצת להתמודד מערכת החינוך. חשוב לי גם לזכור שמי שניצב מול ילדיי בבוקר, ומקבל את פניהם בחיוך, ולא משנה מה התרחש מאחורי הקלעים, הם בני אדם עם קשיים ורגשות ובפניהם עלינו להביע הערכה ואסירות תודה. בסוף הקייטנה נתתי לכל מדריכה משהו קטן וסימלי שהביע את רגשותיי- מבית פייפרבלום, פרי המצאתה של אישה עדינה ומקסימה בשם אֶסלי שזה בעצם "אסתר שלי" על שם סבתה. אסלי מגיעה מתחום עיצוב של מוצרים מנייר והייתה בעלת עסק לעיצוב אירועים. " Wish in a Boxהיא ערכה המגיעה בקופסא אסתטית ויפה שבתוכה נייר זרעים אותו היא מייבאת, שעליה מודפסת כתובת וכך בעצם ניתנת למקבל האפשרות להצמיח משאלה. ערכת שתילת המשאלה כוללת נייר זרעים פורח, דסקית אדמה שבתוספת מים מתרחבת וממלאת את העציץ כולו (אצלנו נרשמה התלהבות רבתי מהעניין) וכל זה בעציץ עשוי מסיבי קוקוס. על הכרטיס רושמים משאלה, שותלים בעציץ הקוקוס וצופים במשאלה צומחת! כל המרכיבים של הערכה עשויים מחומרים טבעיים ומתכלים, הקופסא בערכות 2020 עשויה מנייר ממוחזר המיוצר ב- 100% אנרגיה ירוקה והאריזה נעשית במפעל ״אנוש״ על ידי מתמודדי נפש. אצלנו כעת מחכים לצמיחה של מליסה, בזיליקום וטימין.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא plantt.jpg

 

 

השמירה על כדור הארץ היא אחד מהערכים אותם אני מנסה להנחיל לילדיי, יחד עם המודעות והנכונות למזער את הנזקים שאנו בני האדם גורמים. אחד התסמינים לנזק שהאנושות גורמת לו הוא כמובן ההתחממות הגלובלית שאנו תורמים לה בכך שאנו מבלים זמן ניכר בתוך מבנים ממוזגים. כיף לעיתים לצאת לטבע ולטייל, או לרחוץ בנחלים ובבריכות. חשוב להתמגן בכל בוקר ולהתמרח בתכשירי הגנה שימנעו כוויות, כתמים, קמטים והזדקנות מוקדמת של העור, גם אם לא התכוונתם לצאת לטיול כי כ-70% מנזקי השמש נובעים מחשיפה יומיומית - בדרך למכולת, לעבודה וללימודים, בחצר הבית ובגן המשחקים. כשילדיי התלוננו על התחושה הדביקה, הבאתי להם תכשירים מבית 'נובו סאן-קר' אותם פיתחו מדעני 'שניב-סאסאטק' הכוללים חוסמי קרינת UVA ו-UVB מוכחים עם רכיבי קוסמטיקה וטיפוח. אם תעיינו ברכיבים תמצאו ויטמין E להאטת הזדקנות העור, שמני קוקוס, גזר ואגוזים למראה זוהר, בישום נעים ואפס פרבנים מזיקים. אני מעדיפה להשתמש ברמה הגבוהה ביותר של  +50 SPF אך יש גם נמוכים יותר ובתצורה של תרסיס, ספריי, שמן ותחליב.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 33040_2a.jpg

 

אם קשה לכם להאמין שאתם משתזפים גם ביומיום ומבלי לעשות מסלול הליכה במדבר, עשו ניסיון קטן. אחרי נסיעה ארוכה השוו בין הזרוע הקרובה לחלון לבין זו הרחוקה ממנו ותוכלו להבחין בהבדל. אני, כמו הרבה אנשים אחרים שאני מכירה, מרגישה בחילה אחרי ישיבה ממושכת במכונית. לאחרונה ייעצו לי לנסות לאכול משהו, רעיון שלמרות שאינטואיטיבית מרגיש הפוך מההיגיון, דווקא עובד. מאז, אני מנסה לוודא שיש לי בתיק חבילת תיקתק. אני אומרת "מנסה לוודא" כי הילדים, כפי שלא קשה לתאר, נוטים לחסל לי אותם. הפעם ביקשתי מהם לא לגעת מכיוון שהטעם החדש הוא משהו שאני שומרת לעצמי ולא רוצה לחלוק עם אחרים: תיק תק השיקו לאחרונה ביחד עם קוקה קולה טעם שאתם חייבים לנסות.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 300450.jpg

למקרים קיצוניים, בהם התיק תק לא מספיק לי, אני מביאה תגבורת. אורח החיים העמוס והקדחתני  שלי דורש היערכות מוקדמת כדי שלא אגיע לסיטואציות של אכילה לא בריאה ולכן אני תמיד לוקחת איתי גרנולה בר. מזמן כבר גיליתי שארוחות מסודרות זה לא ממש הקטע שלי, ולמרות שזה בהחלט לא בריא ורצוי, זה המצוי, וזה מה יש. חטיף הדגנים שנמצא כעת בתחתית התיק שלי הוא מבית "פיטנס" של אסם נסטלה ומכיל שקדים ודבש. חשובה לי העובדה שהוא מכיל דגנים מלאים כרכיב מרכזי וביניהם שיבולת שועל, וויטמינים וסך הקלוריות הוא רק 81 לחטיף.

 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 300851-1.jpg

כאשר אנחנו יושבים ברכב אני מעדיפה שהילדים לא יצפו במסכים ולכן דואגת שיהיה ברכב תעסוקה עבורם. זה אמנם יוצר מצב של מלגן במכונית, אבל אני מוכנה לשלם את המחיר. אחד מהפריטים עמם הבנות יכולות לשחק שעות זה הבננות מבית פלפוט. לאחרונה הם התחדשו בשלישיית בייבי בננות שבתכון מסתתרים 3 בייבי קראשי קטנטנים עם מוצ. ובקבוק חמוד להפליא. בנוסף יש בפנים טבעת מיוחד לאצבע שבייבי קרשאי יכול להתיישב עליה. למרות שזה נראה צעצוע די פשוט. הוא מעסיק אותם זמן רב והם נהנות ממנו ומדמיינות עולם שלם של משחק וכיף.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 503165.jpg

 

הרכב הוא מקום סגור וקטן בו אנחנו חולקים את האויר עם אחרים כך שצריך להזהר במיוחד. הבריאות מקבלת עכשיו תפקיד משמעותי ודומיננטי בחיים של כולנו והמסיכה השומרת על הזולת ממה שאני מפיצים כשאנו נושמים ומדברים, כבר נהפכה לחלק מאיתנו. עבור אלה שלא מצליחים להסתדר עם המסיכות הרגילות, כדאי לנסות מסיכות המונחות על הראש. זו של כתר מגיעה עם פלסטיק דמוי קשת לשיער, והיא חזקה ומחזיקה מעמד זמן רב. המסיכות של כתר מיוצרות בכרמיאל במפעל הערוך בשגרה לייצור ריהוט ופתרונות אחסון, המיועדים ברובם לאירופה וארה"ב. הפיתוח הישראלי הועבר למפעלי כתר בכל העולם, ומסכי המיגון ומוצרי הגנה נוספים החלו מיוצרים כעת במדינות בהן התפרצות קטלנית של מגיפת הקורונה: אנגליה, איטליה, ארה"ב, מזרח אירופה, וקנדה.  גם שם פועלת כתר למען הקהילה והצוותים הרפואיים ומסיכות רבות מועברות כתרומה, זאת בזכות היכולות הישראליות. המסיכות, פותחו בשיתוף צוותים רפואיים ומספקות הגנה כפולה גם מפני רסס טיפתי וסביבה שעשויה להיות מידבקת וגם מפני מגע של המשתמש בפניו לאחר מגע במשטחים ובהבדל השני בעצם נעוץ היתרון שלהן על המסיכות שרובנו התרגלנו אליהם שאינן מגינות על העיניים ולמען האמת מומלצות בעיקר לשימוש ע"י חולים, במטרה להגן על הסביבה מפני הדבקה. שמחתי גם לשמוע שהן עשויות חומר ממוחזר ואף למיחזור מלא בסיום השימוש.

 

 

 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא orro.jpg

 

 

 

השמירה על הבריאות וההגיינה חשובה עוד יותר כאשר אנחנו יוצאים מהבית ולכן אני הכנסתי לכל ילד לתיק אריזה קטנה של מטליות לחות אנטיבקטריאליות לחדרי שירותיםשל ניקול. המטליות מגיעות בתצורה של " TO GO" כך שאפשר להחליק אותם לכיס הקטן של החצאית מבלי שאף אחד ישים לב. הם מכילות חומר אנטיבקטריאלי פעיל אשר משמיד 99.9% מהחיידקים; במיוחד אלה הנפוצים בחדרי שירותים. ניקול הבינה את הצורך של הצרכנים ויצרה סדרה מורחבת, מקיפה וכוללנית של מוצרים אנהאנטיבקטריאליים לניקוי וחיטוי.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא togo.jpg


מתנה נפלאה לסוף הקייטנה

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines